Tegnap szép kis napom volt. Kezdésként kimentünk a Tattoo Expora, ami nagyon király volt. Találkoztam Alien-nel és Predatorral is... Kedves srácok... Alien-nel beálltunk egy közös képre is, mert hát mégis csak kell pózerkedni is kicsit valami világsztárral, tegnap este vele pózoltam... (sípszó...sípszó...sípszó...) Az Expo keretein belül fellépet az Anti Fitness Club, ami egy nagyon kis cuki koncertecske volt. Két sornyi kislány állt a színpad előtt, és néhányan akiknek nem tetszett a produkció ki is parodizálták ezeket a rajongó lánykákat. Ami nagyon szórakoztató volt, csakúgy mint a koncert is.. Bár Tomi (énekes..nyilván) hangja néha furcsa színben volt hallható, de ennek ellenére azért jól szóltak a srácok.

És ime néhány kép a koncertről, csak hogy mindenki átélhesse ebben a pár képben az eseményt!

Itt a színpadon az Anti Fitness Club látható, a színpad előtt pedig a hatalmas közönség... sac/kb 16,5 ember. :) Persze nyilván csak a magas belépő tántorította el a hatalmas, több ezer fős rajongótábort, vagy a késői kezdés... :P

 

 

 

Amúgy én szeretem az AFC-t, nekem tetszenek a dalok, a szövegek... Olyan kis játék rock and roll hangzásúak a dallamok. :D

Meg is osztok veletek pár kedvenc soromat az AFC dalaiból.

"Arcomat eltakarom, de lásd, hogy szemem könnyes, ha más ölel át. De emészt, éget a szótlanság."

"Nem akarok többé félni, rettegni, törött szárnnyal repülni. Zuhanás után a mélybe feküdni."

"Kiszáradt rózsát hiába teszek a vízbe, nem éled fel. Kapsz tőlem egy másikat, de ezt nem hagyom elhervadni még egyszer..."

Hirtelen így ezek jutottak eszembe... Szerintem jók... Ennyi!

 

 

Exporól átmentünk Wig Wamba Disco Express koncertre, ami szintén nagyon jó volt. Sajnos ott nem lehetett fotozni, úgyhogy képet sem tudok mutatni a hangulatról...LoL.. Rég élveztem már ennyire a koncijukat. Az új dalok nagyon jók lettek szerintem. Már várom, hogy végre itthon is hallgathassam. De sajnos koncert után ismét kezdödtek a sokkoló dalok, amik már 8 éve mennek a wigwamdiszkóban, blah...Hajnal 3ig birtuk aztán leléptünk...
Most itthon ülök, és irok. Meglepő... :)


 

Ui.: Ime egy kis video az AFC fergeteges show-járól és a tömegről... (másold be a cimsort)

 http://myspacetv.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=47416576

 

A bejegyzés trackback címe:

https://starfucker.blog.hu/api/trackback/id/tr100795678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

starfuckerfun 2008.12.01. 12:30:49

woooow, az az alien nagyon durva!! Ezt meg lehet nézni még most is? Vagy kiállítják még valahol? Nekem is kell egy közös kép:)))))))))))))))

Monique StarFucker 2008.12.01. 14:25:38

Biztos ott van még a Syma csarnokban...

AFC fan 2008.12.02. 15:21:33

És az afc-ből kivel dugtál? Hol van a sípszó...sípszó...sípszó....???

Monique StarFucker 2008.12.02. 20:30:54

Hát tessék, itt van amire vágytál: sípszó...sípszó...sípszó!

AFC fan 2008.12.02. 22:54:17

Te aztán nagyon vicces vagy!

Nicole 2008.12.03. 17:45:20

Valaki mondja meg, hogy a Wigwamban miért olyan extra szar a rockdisco??:DD De tényleg...Basszus múltkor pl. Ho-Ho-ho Nagyhorgászt adtak.Az volt az igazi sokk...

Monique StarFucker · http://www.myspace.com/monique_monster 2008.12.03. 17:46:38

Hát én amióta (8éve) lejárok kb csak 10 új nóta van a repertoárban, sajna lehet a dj változik, de a cd-k maradtak a régiek... :P

Vicces Lány 2008.12.05. 20:08:48

Móni, ezt te most komolyan... Junkies után AFC, nem gáz ez egy kicsit? Vagy nem gyerekek ezek hozzád? És milyen a Tomi? Jó volt vele?

Monique StarFucker 2008.12.05. 20:11:00

Kedves Vicces Lány! Miért lenne gáz, sztem az AFC jó, és hogy milyen Tomi... ez sípszó...sípszó...sípszó!

Vicces Lány 2008.12.05. 20:13:00

Láttalak titeket kijönni a szeparé wc-jéből nyáron, gondolom ott volt ez meg az! Ezt miért nem meséled el? Vagy ezt talán szégyelled?

Monique StarFucker 2008.12.05. 20:15:30

Tessék? Ezt kifejtenéd? na nem, inkább ne tedd! vannak dolgok amik senkire nem tartoznak, sztem! De inkább azt mondd meg,hogy te ki vagy!!!

Vicces Lány 2008.12.05. 20:16:47

Láttam unatkozol, hogy itt válaszolgatsz... Miért nem a Tomi fasza után rohangálsz most is...

Monique StarFucker 2008.12.05. 20:18:37

Köszee, jót nevettem, na viszlát.. Mellesleg látom neked sincs jobb dolgod, itt kommentelgetsz névtelenül... Menő vagy ám nagyon te lány!

Vicces Lány 2008.12.05. 20:20:26

Szerintemis viszlát, én lelépek! nekem ez már sok... Nevetséges vagy, de tényleg. persze valahol azért irigyellek is, bárcsak én is megtehetném ezeket amiket te, csak az a baj,hogy akkor egy ribanc lennék, az pedig nem illene hizzám.

Monique StarFucker 2008.12.05. 20:27:00

Tényleg vicces egy lány vagy ám. Itt ribancozol, közben meg féltékeny vagy rám. Nem gondolod, hogy ez kissé szánalmas.. na mindegy, nem kezdek vitába veled...További jó féltékenykedést! Pá puszi!

starfuckerfun 2008.12.06. 14:03:44

Már nem azért a két fillérért, de szeretném megkérdezni, hogy ugyan mit tartasz te az életedben irigylésre méltónak?
Úgy őszintén.

Monique StarFucker · http://www.myspace.com/monique_monster 2008.12.06. 15:25:34

Kriszta! De tényleg! Most ehhez nincs kedvem...találj ki egy választ helyettem és oszd meg magaddal...

Linda 2008.12.06. 15:52:29

Halika! Nem akartam beírni, de mostmár úgy éreztem miért ne tegyem. Én nem ismerlek Móni, csak pár éve egyszer beszélgettünk valami buliban, és tök jófej voltál, pedig hát rólad ritkán hallani jó dolgokat. nem is értettem, hogy miért bánt folyton mindenki. Tény, hogy vannak dolgok amiket csináltál eddig amik irigylésre méltóak, mert olyan emberekkel találkozhattál akikkel más csak álmaiban. És ez tök jó. De persze biztos van olyan is az életedben amit nem szivesen emlegetsz te sem. És nyilván sokan féltékenyek is rád, és ezért inkább utálnak, rossz dolgokat feltételeznek rólad, vagy mindent elhisznek másoknak, ahelyett, hogy odamennének hozzád beszélgetni. Biztos sokan meglepődnének, ahogy én is meglepődtem, hogy mennyire rossz szinben tüntetnek fel egyesek, közben meg tök jófej csaj vagy, és jól eldumáltunk. Lehet, sőt biztos nem emlékszel rám, és én meg arra nem, hogy hol dumáltunk. nem is ez a lényeg. Szerintem jó a blogod, vicces meg minden. Bár néha meglepődök,hogy néhányan miket be nem kommentelnek ide neked. Szerintem írd tovább a blogod, én tuti olvasni fogom, mert szerintem jó!

Puszi:Linda

starfuckerfun 2008.12.06. 16:56:45

Bármily meglepő komolyan érdekel.

Annyiszor hangoztatod, hogy mostmár meg kellett, hogy kérdezzem, hogy ugyan miről is beszélsz.

Monique StarFucker 2008.12.06. 17:09:26

Nyilván ha van is irigylésreméltó az életemben, te ugyis kiforgatnád vagy belekötnél..stb... Biztos sokan ugy gondolják,hogy szivesen lettek volna a helyemben egyes szituációkban...akár ez is lehet irigylésreméltó...

***barbie*** (törölt) 2008.12.06. 17:41:13

kihagytad a "te vagy a levegő a víz alatt, te vagy árnyékban a fény..."-t.:D pedig az a legjobb. LOL

Igazad van, akár mit írsz úgyis kiforgatják, de Lindának igaza van, azért az, h olyan emberekkel találkozták, akiket más pl. a tv-ben lát, akárki akármit is mond tényleg irigykedésre ad okot.
Pesze ezt csak nagyon keves ismerik be. :)

Én is pozitívan csalódtam benned, ismerjük egymást már 2éve legalább, és soha se hittem volna, hogy ilyen jóban leszünk.:) Aztán jött az az ominózus koncert...:D

Szóval gondolhat bárki bármit, aki tényleg ismer, tudja, hogy tényleg kedves és értékes emberke vagyol.^^ Aki pedig nem veszi a fáradságot, h megismerjen és csak a pletykák alapján ítélkezik, annak a véleménye nem mérvadó. :)

-L- 2008.12.08. 16:42:35

Nyilván nem tud semmi olyat mondani amiért irigyelni kellene...már rég sorolná,ha lenne mit...
süti beállítások módosítása