A tegnap éjszaka viccesen telt, vagy lehet annyira mégsem volt vicces, bár Zeller megint akcióba lendült, hogy megmentse Répát...
Na kezdem az elején.. Lementünk Ramones Mania koncertre a WigWamba, ami szerintem jó volt, élveztem a koncit, bár 8 éve kb ugyanaz. Nem is értem miért járok még mindig le... (nyilván a társaság, vagy nem..?) Mindegyis. Koncert után jókat röhögtünk a csajokkal. Nem is értem, amig a koncert ment mindenki olyan nyomott volt, de amint vége lett máris party hangulat lett urrá rajtunk... LOL
Aztán volt ez a vicces dolog... lent volt egy édes srác, nevezzünk NO NAME-nek, akivel hát folyton az van, ami van... Aztán a végén mindig összeguberál a szarból egy 15 éves kislányt, és rángatozva táncol vele hajnalig. Ez most is így volt, mi meg moziztunk, hogy ez mennyire szánalmas és nevetséges. Szegény kislány annyira erotikus akart lenni, hogy pofára esett, persze felpattant a földről és folytatta a csábos tánclépéseit. Hi-hi! Jó, kicsit most gonosz vagyok, de ez van! Leírom amit láttam, és véleményezem. Elvégre itt mindenki elolvassa amit írok, aztán véleményez! Szép és kerek ez így! Nem?

Aztán a napokban elég sok filmet sikerült megnéznem, kiemelném a Múmia 3-at, ami mély nyomot hagyott bennem, mert feltünt a képsorokon a Yeti is... Nem értem, hogy a múmiás filmbe minek kellett betenni a Yetit is, nincs elég szörny benne enélkül is... hi-hi. persze azért a film nagyon tetszett. Mindenkinek ajánlom sok-sok szeretettel. izgalmas meg minden, bár sajnos a főszereplőcsaj nem az aki az első két részben játszott...

 

Nemrég fejeztem be a Batman - A fekete lovag cimű filmet. Hát én imádom a képregény adaptációkat, és ez is nagyon jól sikerült... Tim Burton mindigis jó filmeket csinált... :)
Heath Ledger pedig zseniálisat akait... Kár, hogy ez az utolsó filmje.. Kár érte, nagyon jó színész volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://starfucker.blog.hu/api/trackback/id/tr42807966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

***barbie*** (törölt) 2008.12.06. 17:47:13

mostanában úgylátszik csak mozizni járunk le wigwamba, jókis szappanoperákat adnak.:D
nem is láttam, h a csaj pofára esett...LoL...szegény.:)...

Monique StarFucker 2008.12.06. 17:47:57

Persze, hogy nem láttad, mert mással voltál elfoglalva...LOL

***barbie*** (törölt) 2008.12.06. 18:16:41

najah...mindig kell valami elfoglaltság.:)
kiwi vagyok jövőhéten mi lecc a műsor...xD

Monique StarFucker 2008.12.06. 20:32:49

Oh, hát biztos irtó izgalmas lesz... De tuti többen lesznek,mint most!

e. 2008.12.06. 23:14:55

Nahát, nahát...mit találtam... Meguntad a weboldalt és inkább blogozni kezdtél. Szép teljesítmény! Tedd csak magad még nevetségesebbé!

-L- 2008.12.08. 16:50:23

Hát nem is tudom de szerintem eléggé...hát nem is tudom,szánalmas(??) hogy valaki azért járjon le bulizni hogy 'mozizzon' ahogyan ti mondjátok...nektek ez okozza a legnagyobb örömöt hogy másokat bámultok és 'oltjátok' őket? Most ezt halál komolyan kérdem,nem kötözködök...kíváncsi vagyok hogy ettől mennyire érzitek magatokat jól:) amúgy arra nem gondoltál hogy a 15 éves lánykák is lehetnek esetleg jó társaság,lehet még jobb mint mondjuk te?nyilván nem kényszerítették az illetőt hogy velük legyen.

Monique StarFucker 2008.12.08. 16:56:59

Azért mozizunk, mert nincs jobb akkor éppen... Elhiheted nem ebből állnak a bulijaink. és nyilván egy 15 éves lány is lehet jó társaság...

-L- 2008.12.08. 16:58:44

Kössz hogy normálisan válaszoltál:) Elég szarok lehetnek mostanában a bulik,mondjuk elhiszem,jobban jártok ha koncert helyett/után máshova mentek:)

Monique StarFucker 2008.12.08. 17:00:42

Nagyon szívesen, ha valaki normálisan beszél velem én is normális vagyok ám :D
Legtöbbször koncertek után mindig lelépünk, csak mostanában maradunk, nem is értem, hogy miért... LOL

partymonster 2008.12.18. 18:17:20

Ez a Jetis tenyleg vicces volt, lattam en is a filmet. Es a Batman, hat az nagyon komoly!
süti beállítások módosítása