Hát mivel már igencsak január közepe van, gondoltam most, hogy végre van egy kis szabad időm és felesleges energiám, megosztom a nagyérdeművel mi is történt velem 2008 utolsó pár napjában...


Hát hol is kezdjem... Volt ugye Karácsony, ami munkával telt, aztán volt a két ünnep közötti időszak, ami alatt szintén dolgoztam... És volt még a Szilveszter, ami megint csak a munka jegyében telt el. Na hát kb ez volt.


Persze azért Szilveszterkor volt egy kis "mókában" is részem ám. El is mesélem...
Hajnali 3ig dolgoztam, és mivel kedves Barbara barátnőm és Eszter barátnőm bulizott, gondoltam én is odanézek kicsit. Hát ez a buli nem volt éppen a szomszédban, hanem Dunakeszin, ami 20 km kb Budapestről, ami Szilveszter éjszaka taxival annyit jelent, mint 15000 ft minuszban a pénztálcámból. Reméltem, ha már ennyit belefeccölök ebbe a szórakozásba akkor valamiféle örületes party vár, de nem így lett. Beléptem a lakásba ahol egy csomó tini ült körül egy konyhaasztalt, és néztek nagyokat, hogy ki is lehetek én. Na gondoltam magamban, itt aztán nagyon fergeteges a hangulat. Persze Barbara állította, hogy mielött megérkeztem még nagy volt a nyüzsgés... Lehet én basztam el a bulit? LoL... Igazán megérte kidobni ennyi pénzt egy ilyen feledhetetlen buli kedvéért. :P
Na mindegyis... Pár órát maradtunk...ami nem volt éppen a legjobb Szilveszteri buli... De hát ez van, idén jobb lesz... Vagy nem lesz! Még nem tudom...
Most kb ennyi.. Megyek aludni, aztán egyszercsak megint jelentkezem... Sajna a sok melo kiveszi belölem az energiát és így blogozni már nem nagyon van fölös energy-m :P...De igyekszem nem cserbenhagyni itt senkit... :D


Ja és még valami a buliról, buliból... Egy kedves mondat ami a házigazda szájából hangzott el...: Már nem tudom megkülönböztetni a fánkot a pinától...

Nos, ime egy fánk... a másik említett dolgot nem kommentálnám képként, olyat is már látott mindenki...(majdnem)
...És legye ez a végszó!

                                                  Csóközön!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://starfucker.blog.hu/api/trackback/id/tr41881106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

starfuckerfun 2009.01.18. 01:21:33

au, az szar lehetett...de gondolom ünnepekkor azért kifizetődőbb melozni:)
És mit dolgozol?

Monique StarFucker 2009.01.18. 14:47:25

Hát nem panaszkodom, de azért jobb lett volna normálisan bulizni :(
És mit melozom...amit eddig is! Hot-dogot árulok csehszlovákiűban... LoL :P

Monique StarFucker 2009.01.20. 04:33:03

Igen... miért? van ezzel valami bajod?

starfuckerfun 2009.01.20. 18:37:58

Nem, ezek szerint neked van:)
Csak kérdeztem, kitértel, aztán tippeltem.
"Ennyi" :) nem több.

Monique StarFucker 2009.01.20. 20:16:09

Nekem miért lenne, ha lenne nem ezt csinálnám....

starfuckerfun 2009.01.20. 20:34:15

Azt hiszem túltárgyaltuk.
Egyébként most vezettem le:)

rockfun 2009.01.21. 12:53:47

Kicsit mintha meghalt volna a blogod Móni...
Hol vannak a velős, és értelmiségi hozzászólások All?:))

Monique StarFucker 2009.01.21. 12:55:25

Hát biztos azért van kicsit meghalva a blog, mert nem írok semmi olyat amibe bele lehetne kötni... LoL...Sajna az időm most sem a bulizást, sem a blogozást nem teszi lehetővé... :(

rockfun 2009.01.21. 15:04:03

Sajnálom!Lesz ez még jobb is:)
süti beállítások módosítása