Helló mindenkinek!


Tudom, tudom! Már rég írtam... Most ime, megint itt vagyok és untatom az olvasni vágyókat.

Mivel mostanában nem nagyon járunk bulizni, így nem is nagyon történik velem olyan,amit érdemes lenne leírni. Nem mintha most történt volna valami eget rengető, de gondoltam írok ma pár sort. Nehogy azt higgyék páran, hogy megszűntem létezni..LoL

Összefoglalom az elmúlt pár hét eseményeit. Két hete voltunk Rocktogonban Jolly Roger koncerten, de nem maradtunk sokáig, mert olyan hideg volt, hogy egyszerűen kibírhatatlan volt ott ücsörögni. Biztos a világválság meg a gázhiány volt az oka, hogy a fűtést nem kapcsolták be. Bár az is lehet, hogy azért nem volt fűtés, hogy a hideget érezve mindenki több alkoholt fogyasszon, ami majd jól felmelegít mindenkit. De mivel én nem ittam, és nem is állt szándékomban...hát így jól megfagytam. Már hajnali fél 1kor az ágyikomban alukáltam... Hihi...

Aztán voltunk Disco Express-en is, ami nagyon jó volt. Én mindig élvezem a koncertjüket, mert nagyon szórakoztató. Persze koncert után nem sokkal leléptünk pár ismerőssel, vagyis a Barbara pár ismerősével iszogatni és dumcsizni egy szolidabb helyre. Ami annyira nem volt szolid, sőt...hát kissé kiakasztottak az ott jelenlévő hölgyek, akik úgy bámultak, mintha még nem láttak volna fehér embert... Nyilván nem úgy voltam öltözve mint aki egy kocsmába készült, de mindegy... Aztán három felé elindultunk haza és vagy 2 napig tök faszán elvoltunk itthon.. Jó volt!

Sikerült végre kiokoskodnom azt is, hogy mit fog ábrázolni az új tetoválásom... Szépen meg is rajzoltam, és nagyon jól sikerült. Most nem illesztem be a rajz képét, majd ha már rajtam lesz akkor mindenki láthatja... Ma is sikerült rajzolnom egy nagyon szépet. A képen látható is... Vagy 4 órát bibelődtem vele, de szerintem nagyon jó lett. Tetszik, azt kell mondanom.

 

És terveim, terveink a közeljövöben.. Hát lesz egy Anti Fitness Club koncert, amire mindenképp lemegyünk... Tudjátok..én szeretm a zenéjüket. Aztán február végén lesz 1 hét alatt 3 koncert is amire mindenképp el fogunk menni. Első lesz a The 69 eyes, itt ünnepeljük majd meg Barbara szülinapját. Utána rögtön másnap Rasmus lesz, amit nagyon szeretek... És végül Deathstars és Sonic Syndicate... Ezt várom a legjobban, mivel a Sonic Syndicate jelenleg benne van a top 5 bandámban. :)ú

Na mára asszem ennyi! Ha valakit érdekel valami vagy nemtom..Írjon bártan.. Pusza!

A bejegyzés trackback címe:

https://starfucker.blog.hu/api/trackback/id/tr40910748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janezzdarko 2009.02.09. 16:38:59

Milyen jó ötlet saját kreációt tetováltatni,az tuti nincs senkinek...hmmm...mit is rajzoljak

starfuckerfun 2009.02.16. 15:29:47

Én el sem tudom képzelni, hogy valaki még katalógusból választ.
Ha nem rajzolsz magadnak, akkor kinézel 2-3 designt, ami tetszik, és rajzol neked egyet ott helyben.

Nekem mindkettőből van tapasztalatom, egyik sem jött szembe az utcán, és egyiket sem sikerült 8 év alatt sem megunnom.

Monique StarFucker 2009.02.16. 16:29:02

Hát igen, én pont ezért tervezem magamnak. :)

-Hoze- · http://www.hoze.blog.hu/ 2009.02.17. 23:47:05

Jó ismét hallani rólad;)

Amúgy mi is dettó pihenőzünk mostanság. Zéro party meg ilyenek. Téli álmot alszunk.

No remélem látjuk egymást hamarosan, ha van valami fasza party tipped akkor majd írj ám. (Deathstarst is kihagyjuk amúgy)

Monique StarFucker 2009.02.18. 14:29:53

Kár,hogy kihagyjátok..biztos jó lesz, bár én nem miattuk megyek, hanem a Sonic Synicate miatt! :)
süti beállítások módosítása