Most vasárnap este van, és ez a hétvégém igencsak semmilyen volt... Eredetileg utazás lett volna Münchenbe, de mivel sikeresen lebetegedtem ezért fájó szívvel ugyan, de lemondtam erről a szórakozásról. Eléggé bánom is, de ez van! Öreg vagyok én már ahhoz, hogy betegen rohangáljak mindenfelé... Azért persze nem volt uncsee a hétvége, mert egy kedves ismerősöm Vadast fözött nekem...amit imádok..és nagyon finom is volt. Aztán végre játszottam PS-sel is...Nagyon vicces volt a 7 SINS nevű játék... Persze másfél órányi játék után sem jöttünk rá, hogy mi is a játék lényege... LOL Aztán hazajöttünk, aludtunk..és most meg ébren vagyok és blogot írok.

Estére nyugis progit eszeltem ki magamnak... Vettem pár új filmet és megnézem őket. :D
Asszem most nem vagyok valami sziporkázó kedvemben, ez a betegség minden energiámat leszivta... Utálok beteg lenni.. Olyan izééééé igy! Na szóval most ennyi! :P

 

Ui.:

Holnap benne leszek a tévében! RTL Klub fél 5től !!! FOGD A PÉNZT ÉS FUSS-ban leszek látható! Tessék megnézni.... persze aztán majd úgyis megkapom megint a negatív véleményeket, de nem nagyon érdekel!


További szép estét!


Pusza!

A bejegyzés trackback címe:

https://starfucker.blog.hu/api/trackback/id/tr46772532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.m. 2008.11.17. 14:16:32

há-há-hááááááááá úgy összességében.

partymonster 2008.11.17. 14:22:45

latom mar megint egy ellensegeskedo nev nelkul, csodas...
de tenyleg, miert nem lehet felvallalni a neveteket?

starfuckerfun 2008.11.17. 17:22:22

Ő m.m., te pedig partymonster vagy.
Nem értem hol itt a gond?!

Monique StarFucker 2008.11.17. 17:27:56

Nem kell megint elkezdeni vitatkozni, leszarom, hogy senki nem képes felvállalni a nevét. Ha engem nem zavar akkor mást se zavarjon... Blah! Ez az internet egyik nagy találmánya, maradj névtelen, személytelen... Pf... Ennyi!

***barbie*** (törölt) 2008.11.17. 19:53:34

Sztem tökjó volt a műsor. Kár, hogy az elejét lekéstem...:S Nyah de majd megnézzük együtt. :)

Gabo_ 2008.11.19. 13:30:42

Hi,

Most leszögezem, hogy nem ismerjük egymást személyesen, nekem csak Era mesélt Rolad, meg mutatott májszpészen és szolt, hogy leszel az rtlen XD
Hát megnéztem és kifeküdtem. XD Jól lehűtötted a népet ;) Így kell ezt :D
Aki meg nemért ezzel egyet, annak SHUT UP van ;)
Pusey
Gabó

starfuckerfun 2008.11.19. 16:46:55

Nah, haldoklik a blog, ha nem jön senki nyafogni.

Én csak pont a kellő részletet láttam a műsorból, a nagy az arcod a studio pedig kicsi beszólástól, a sok hires ember faszát leszoptam már - kijelentésig.
Inkább azt mondom, hogy a véleményem kivételesen megtartom.

Viszont nagyon jól néztél ki, kurva jól áll a szemüveged!!! És tetszett, h szolidan voltál felöltözve.

Monique StarFucker 2008.11.19. 16:51:11

Olyan nem is volt a műsorban, hogy sok híres ember faszát leszoptam... te akkor valami mást láttál... LOL

starfuckerfun 2008.11.19. 20:03:50

ő -Hány hires emberrel voltál?
te -Húúúú, sokkal...
ő -És családosokkal is?
te -hát olyan is akadt biztos..
ő -És hogy szeded fel őket?
te -sehogy, csupán a jelenlétem elég és jönnek. Csak rám kell nézni:)

....na kb így szólt a beszélgetés.
Én lefordítottam egy mondatra azt, ami a te szádat hagyta el. Én ezt úgy szummáznám, hogy igen, sok híres ember faszát szoptad. Na és? ezt te mondtad, és te vállalod. A tv-ben.
Semmi gond.

Monique StarFucker 2008.11.20. 14:56:15

ÉLátszik,hogy milyen hülyén forditasz... de mindegy! Amúgy meg sztem az én dolgom mit mondok és mit nem... Ennyi!

h_lilla 2008.11.21. 21:06:31

Sziasztok!

Nekem csak néhány kérdésem lenne.

Milyen iskolai végzettséggel rendelkeztek?

Attól, hogy valaki szeret rock zenészek körül lenni, attól még nem kurva valaki! De ha már húszan azt kiabálják, hogy "mentek leszopni őket?" Hát annak már biztos van alapja. Bár lehet,hogy tényleg nincsen,mert csak te állítottad be magad az interneten, lehet,hogy egy kislány vagy. De 30 évesen fel kellene nőni tényleg. És nem húszon éves fijúkákra rástartolni vagy rock zenészekre. De ha neked csak húsz évesek és rock zenészek között megy a népszerűsködés tudlak sajnálni. Neked az hétköznapi ember már túl egyszerű?

Mit dolgozol?

Kinézem belőled, hogy nem dolgozol semmit, és az iskolai végzettséged eléri az általános iskola 4. osztály szintjét.

Legalább azt áruld el kérlek, hogy kedves szüleid büszkék rád, drága?

Láttam a TV show-t amiben szerepeltél. Ott is volt pár furcsa kijelentésed. Hát igen, csak, hogy beszéljenek rólad az emberek. Mindenre fel. Gondolom tetteid miatt kurváznak le. Ha jól emlékszem volt egy olyan kijelentésed,hogy "csupán a jelenlétem elég és jönnek. Csak rám kell nézni"

h_lilla 2008.11.21. 21:08:55

Látom annyit írtam, hogy ki sem fért, szóval itt a folytatás:

h_lilla 2008.11.21. 21:10:31

"csupán a jelenlétem elég és jönnek. Csak rám kell nézni"

Monique StarFucker 2008.11.21. 21:10:53

Lilla, mi vagy te , riporter, hogy ennyit kérdezel?
Nem adok interjút, ne hari!

h_lilla 2008.11.21. 21:11:30

ezzel vitatkoznék meg úgy nézel ki mint egy kiégett 35, de inkább 40 éves nő. Akit esetleg az éltet,hogy számára híres emberek veszik körül. Szerintem nem vagy olyan szép mint ahogy beállítod magad, sőt! Nem hiszem, hogy "csupán a jelenlétem elég és jönnek. Csak rám kell nézni". Vicces. Szerintem csak szánalomból vagy hogy legyen egy jó napjuk zárásképpen azért engednek be minden hova, hogy könnyíts rajtuk.

Mondd te ezt hány éves korod óta csinálod? És Legalább akik meg voltak emlékeznek rád? Vagy bejelölöd őket még az nap éjszaka MySpace-en, hogy "Szia! Együtt voltunk az este, remélem emlékszel még rám."

h_lilla 2008.11.21. 21:12:00

Most attól vagy menő, hogy össze szeded a sztárokat, csinálsz velük közös képet, és megdugatod magad? Vicces, szerintem agyi szinten a 15-16 évesek között a helyed.

starfuckerfun: nem leszopta őket! Hova gondolsz? Meg voltak neki, szóval megdugatta magát!

Köszönöm Monique, hogy válaszolsz, repesve várom válaszod, hiszen Te egy STAR vagy egy STARFUCKER. gondolom MySpace-en is bejelölgetsz 5 millió embert, hogy népszerűsítsd magad Magyarországon, mint külföldön. Természetesen úgy állítod be, hogy "jaj engem jelöltek be, fú, de menő vagyok"

h_lilla 2008.11.21. 21:12:46

Remélem örülsz, hogy meginterjúvollak, hiszen akkora STAR vagy és ellenségeid is vannak, bár kételkedem, hogy barátaid lehetnének... Ezt visszaszívom! Biztos, hogy vannak barátaid, akik ugyanazt csinálják mint Te. Szóval tökéletes köztetek a harmónia.

Legközelebb egy kérdőívet állítok össze számodra, ahol ki töltheted, hogy kivel dugtál éppen vagy, ha gondolod legyártom nekem minden koncert után. Egy-Egy frissítő kérdéssel egybe kötve, hogy azért változatos legyen, mint a "zenész barátaid"

Ha annyira megváltozott volna az életed, mint ahogy állítod, hogy megismertél valami Christian-t, aki mily meglepő ZENÉSZ. Akkor szerintem nem csinálnál ilyeneket. Ez neked polgárpukkasztás vagy Te minek neveznéd? Mások csak úgy emlegetnek mint egy koszos ribancot Csepelről. Ha megváltozott volna az életed, akkor nem itt lennél, és nem most, hanem azzal az emberrel, akibe fülig szerelmes vagy (állítólag).

Köszönöm Mónika, hogy válaszol kérdéseimre, és érveléseimre reagál. Tudom, tudom a válasz majd az lesz "Te nem is ismersz engem te gyökér, milyen jogon ítélkezel felettem" valami új szöveget is betanulhatnál, nem csak ezt a sablont.

h_lilla 2008.11.21. 21:14:06

Bocsi Móni, valami baj lehet ezzel, mert nem tudtam egybe elküldeni.

h_lilla 2008.11.21. 21:16:06

El is felejtettem! Látod, hogy mekkora STAR vagy? Téged idéztelek.

Monique StarFucker 2008.11.21. 21:16:20

Bocsi Lilla, de te hány éves vagy? És amúgy meg ki kérdezett?
Köszönöm a szép véleményt, nagyon elgondolkodtató...vagy mégsem! Igazából nem érdekel a véleményed, de elolvasom... További szép napot!

h_lilla 2008.11.21. 21:24:57

A "Te hány éves vagy?" meg a "ki kérdezett?" Nagyképű kérdéseid mellőzd, ha annyira idősebbnek, érettebbnek hiszed magad válaszolj. Vagy csak ennyire zavar, hogy valaki érdeklődik? Illik megválaszolni. Azt írtad, hogy megszoktad, már az ilyeneket, szerintem azok is utálnak, akik előadják, hogy szeretnek, hiszen zenészek, szeretnek egy éjszakára. Remélem nem sírod tele a párnádat. :-) További szép estét. Várom a szapuló kommenteket FROM YOUR FRIENDS.

HAVE A NICE DAY vagy hogy is mondják ti felétek!? ;-)

Monique StarFucker 2008.11.21. 21:27:55

Lilla, mifelént azt mondják, hogy: I don't care!
Amúgy szivesen válaszolok normális kérdésekre amiket normális emberek tesznek fel. Nem hinném, hogy a kérdéseim nagyképűek lennének, de mindegy! Nem kívánok vitába bonyolodni sem veled, sem mással... Normnális hangvételben hajlandó vagyok beszélgetni, kontaktolni...ennyi!

starfuckerfun 2008.11.22. 10:54:19

Jó, akkor engem érdekelne néhány dolog:)
Mivel foglalkozol?
Ki az a Christian? És mi történt azon a napon, amikor megváltozott az életed?

Monique StarFucker 2008.11.22. 17:14:17

Cristian az Ill Nino énekese! És nem tudom melyik nap volt amikor megváltozott az életem... kb 9 éve változott meg amikor első Ramones Mania koncin voltam, azóta nagyon nem változott semmi, max megismertem sok jófej és kevésbé jófej embert.... :P

starfuckerfun 2008.11.22. 18:39:04

erre gondoltam: "Nemrég életem legszebb napját éltem át (2008.04.20.) És ez a nap megváltoztatta az életemet...a jövömet...=)"
:)

És mivel foglalkozol?

h_lilla 2008.11.22. 19:07:12

Én is arra gondoltam amin starfuckerfun írt ki! Hááát, szerintem ő nem az Ill Nino énekese! X-D

De, hogy hogy ilyen nagy fordulatot vett az életed? Ezt nem cikizésből kérdezem meg semmi rossz indulatból, de miért jobb egy zenész mint egy átlag ember? Lehet, hogy egy átlag ember többet ér mint bármelyik másik zenész. De így nem hiszem, hogy eltudnád kötelezni magad bárki mellett is.

elly 2008.11.23. 23:37:10

hát egy zenész tényleg izgibb mint egy átlag ember deh azért vannak árny oldalai is a dolognak az tény...deh igazábol vicces a blogot olvasni és nagyon megoszlik a vélemény monique-rol
igazábol pont azokat érdekli ez a blog akik itt probálják oltani öt mert ök olvassák a legtöbbet h mit ir vissza és ilyenek))
szal elérte a célját h sokan olvassák...)))))
és én is olvasom naponta pedig nem vagyok nagy rajongoja csak ismerem ugy felületesen.és vicces a sok hülyét nézni ahogy itt veszekszik))
puszi mindenkinek

Monique StarFucker 2008.11.24. 12:45:05

Cristian nem az Ill Nino énekese... nézz utána... :) Amúgy azért változott meg az életem, ha már igy rátérünk, mert Cristian nagyon sok erőt afd mindenhez... És így nem akadok ki azokon a Pl. bejegyzéseken amikkel itt szapulnak...stb... És én is kicsit lecsitultam. Nem ér többet egy zenész, sőt attől mert zenész valaki még úgyanolyan ember mint msá, csak nekem izgisebb (ahogy elly is írta)... :)

Monique StarFucker 2008.11.24. 12:45:39

Bocs...az első mondat után sok sok kérdőjel...az lemaradt!

starfuckerfun 2008.11.24. 14:58:56

Akkor már csak azt nem értem, hogy ha van neked ez a Cristian, akkor miért vannak mégis zenész pasi ügyeid?
És akkor most ti hogy is vagytok Cristiannal? Szerelmes vagy, oké, de ha ő is szerelmes beléd, akkor miért vagy itt ő meg ott?
És vajon mit szólna a Christian, ha megtudná, hogy te ilye-olyan zenekarok BS-ében mulatod az időd?
Ez így nem kerek.
És még mindig nem kaptam választ arra a kérdésre, hogy mivel is foglalkozol...

Az pedig, hogy zenészt választanál párodnak sztem teljesen rendben van, mert az életed az ővékhez hasonló, éjjel élsz, nappal alszol. Ez a lehető legjobban kivitelezhető párosítás.
Én sok sikert kívánok neked a boldogságodhoz, helyén való ahogy írtad: kezdesz lecsitulni.

Monique StarFucker 2008.11.24. 15:10:19

Cristian mindent tud, és amig én itt vagyok, ő pedig a világ másik végén addig mindenki azt csinál amit akar. Minden másnap beszélünk, mindent elmesélek neki, szóval ennyi! De mivel eddig elég nehéz volt vízumot intézni így arra vártam, hogy végre már ne kelljen vízum és mehessek ki hozzá... És ez kb februárban lesz! :)
Az meg, hogy mivel foglalkozok..Épeen sulit keresek, mert most rámjött a tanulhatnék. :)

h_lilla 2008.11.24. 16:48:47

Jaj, bocsi, tényleg! Eléggé eltájoltam magam, hogy ki az énekes, másik zenekarra gondoltam. De szerintem ez mindenkivel meg esik. És mit szeretnél tanulni?
Akkor sok sikert, hogy kimenj hozzá! :-)

Monique StarFucker 2008.11.24. 17:16:42

Hát most a körmözés érdekel, jó lenne valami jó kis tanfolyamot találni :)

h_lilla 2008.11.24. 17:52:10

És ha megkérdezhetem eddig van-e valamilyen szakképesítésed. Úgy értem, hogy valamilyen szakma

Monique StarFucker 2008.11.24. 17:54:37

aha van, divattervező suliba jártam...meg középsulit is végeztem.... és elkezdtem egészségügyit is, de a tű és a vér, na attól rosszul vagyok,és azt be is fejeztem 1 év után... :P

rockfun 2008.11.24. 19:10:20

Móni hol vannak az új bejegyzések???:)))
Már napok óta nem írtál....:(
Látom a hangulat már közel sem olyan tüzes mint az elmúlt héten úgyhogy gondoltam visszatérek kicsit...:)
puszillak

wednesss 2008.11.25. 13:18:36

hali,

vegre enis raszantam magam,hogy regisztraljak,eddig csak csendben figyeltem az itt zajlo dolgokat,amikrol haaat no-comment.
a musor: szerintem kiraly volt. tenyleg csinos voltal es mint mar valaki emlitette,valoban jol all a szemuveg. :) jatszani is jol jatszottal,sajnalom,hogy vegul nem te jatszottad a dontot. a formadat meg hoztad,de egy ilyen musorba kellett is hogy vissza szolj. az mar maskerdes,hogy egy ket megjegyzes tenyleg eros volt szerintem.
amerikaval kapcsolatban,mar nincsen vizum. :) ha csak mint turista mennel ki,semmi akadalya. (illetve meg igy is van,szoval csak nevlegesen lett eltorolve a vizum,igy sem olyan egyszeru kiutazni mintha becsbe ruccanal at,de lenyegesen konnyebb mint ezelott.) viszont most akkor mi lesz? valoban kikoltozol?
ooo,azt hiszem en ennyit akartam.

Monique StarFucker 2008.11.25. 13:20:24

igen, kiköltözöm...remélem,hogy mihamarabb sikerül...

Nebutanőt! 2008.11.26. 22:25:19

Lilla, ha annyira érdekel a foglalkozása, olvasd el figyelmesebben a blogot és nézd meg MySpace-en (ha már ennyit emlegették). Talán rájössz. Én már rég levettem.

h_lilla 2008.11.27. 00:02:11

Nebutanőt, bocsi, de ha látnád, én kb. egyszer vagy kétszer kérdeztem meg. Kicsit félre nézted a kommenteket, mert van aki háromszor is megkérdezte Monique-tól, hogy mivel foglalkozik, úgyhogy nem engem kellene szapulni. Köszönöm! Szóval szerintem előbb tanulj meg betűk között különbséget tenni és összeolvasni őket.

Nebutanőt! 2008.11.27. 07:54:56

Ki szapult téged kislány? Ez három egyszerű kijelentő mondat volt. Azt hiszem, nem nekem van problémám a szövegértéssel...

h_lilla 2008.11.27. 12:48:57

MySpace-t meg nem tudom megnézni mert nekem nincsen meg az oldalt amúgy is csak a barátai nézhetik meg...
süti beállítások módosítása