Tegnap érdekes dolog derült ki. Nem lehet blogot írni Pulicer nélkül... Ez igencsak szívenütött, honnan szedjek én most Pulicert? Nem jó helyette egy puding vagy ilyesmi? Mindegyis a dolog igazából, mint köztudod én nem törödök a szabályokkal, sőt minden egyes szabályt megszegek..állítólag. Szóval ha a blogírás szabálya a Pulicer, akkor ezt én most áthágom, de nagyon! Nyilván észrevette már mindenki, hogy fogalmazás zavarom is van, mert nem szedek fogalmazás gátlót...Ebből majdnem egyszer baj is lett.. Ugye? Aki emlékszik még rá, majdnem lett egy Pincsim... LOL Remélem nem sértetség árad kifelé a sorokból, és nem is igazságot akarok ezzel tenni, csak egy időtöltés nekem és másoknak is...Ennyi!

De mindegyis, lapozzunk...persze csak képletesen. Maradjunk félig témánál. (?)

Gondoltam ma megosztok veletek egy újabb remek történést, ami meg sem történt nyilván, vagy valaki biztos jobban tudja, mert nem én éltem át, hanem az a bizonyos harmadik fél, aki mellesleg azt sem tudja ki is vagyok, csak lát néha és ez máris feljogosította arra, hogy élni kezdje szerény kis éltem. Volt egy hónapja egy igen kedves emlékké fejlödött buli, ez volt a Sexydeath, Velvet69 és Wet Lips Avalonban megrendezett murija. Az este csodásan kezdödött, még arra emlékszem, mert akkor nem voltam részeg... utána lettem az, de mennyire! Nagyon! Szóval megérkeztünk és természetesen mint egy rendes ribanchoz méltóan., nem fizettünk belépőt, hiszen csodás találmány ez a vendéglista és én igencsak nagy tisztelője vagyok ennek a szokásnak. :) Kedves barátaim már a szinpadon voltak és éppen beálltak... (?) Kedves új barátunk, Anthony pedig örömében a nyakamba ugrott, mert hát így megy ez zenészberkekben. Aztán jött az első üveg pezsgő, ami igenhamar, még a koncertek kezdete elött el is fogyott, és őt követte a második pezsgő...ami szintén nagyon finom volt, de azt már szűk back stage körben fogyasztottuk el, mert hát egy groupie csak a back stage-ben érzi jól magát, na meg valamiféle zenész farkára csimpaszkodva akár egy majom. Folytatom... a második üveg pezsgő után elszabadult a pokol, volt ott utána már minden, de az sajnos nem publikus...sípszó...sípszó...sípszó... Aztán eltünt 20 percem, de késöbb megtaláltam, és nagyon szép volt az a 20 perc. Mindenki gondolhat itt bármire vagy akármire. De az igazság, hogy 20 perc volt amig a karszallag lovagrenje lovaggá ütött. Engem és nem azokat akik bepofárlankodtak az auránkba és karbatett kézzel nézték ahogy mi kibaszotul szétrúgjuk a ház oldalát. :) Aztán fogyott még több pezsgő, volt dráma, lánykérés... Gyűrű nem... :P Volt minden mint a búcsúban... Aztán eljött a hajnal, és mindenki ment amerre vagy amerre nem látott. Nyilván én egyből Svédországot vettem célba, mert hát csak! Sokak szerint ez lett volna a logikus, és ahogy állitolag tenni szoktam, egész Europán át megyek az éppen aktuális szerelmem után. Csak az a baj, hogy a bla-bla angollal nem jutottam volna messzire, ezért majd szerződtetek egy tolmácsot, aki csúnya és öreg, de a miénk!

Ezután a buli után természetesen elkezdödtek ismét a pletyik és a szarkavarások, amiknek hála az égnek véget tudtunk vetni egy időre, mert okos enged, ez esetben ÉN lennék az okos!
Bár erről jut eszembe egy kérdés..ami már egy ideje itt motoszkál fejecskémben. Miért jó ha a wécében azt ordibáljuk,hogy Svédország, Göteburg? De nem jöttem rá, pedig kipróbáltam, sőt hozzátettem, hogy oda drága a repülőjegy! De semmi, pedig azt hittem ez a mondat majd felszabadít valamiféle energiát és olyan euforikus állapotba kerülök utána, hogy csak na! De nem ez lett, semmi sem lett! Kár!

 

És végezetül még valami! Most olvastam, hogy légy vagyok, és úgy ragadok Linre, mint légy a légypapírra! Hát köszönöm szépen, de ez nem így van! Mivel Linnel már se nem alkotunk egy párt, se nem alkotunk semmit együtt. Szóval nem értem, vagy talán aki vagy akik ezt így látják folyton minket figyelnek. Élő valóságshow-k lettünk vagy mi a fasz? Mindenki a saját háza táján ragadjon a légypapírra, ne a mi illetve az én légypapíromra tespedjen rá. Na, faszkivan! Mindenki szálljobn le Linről és rólam, meg a kettönk dolgairól. Ennyi!

A bejegyzés trackback címe:

https://starfucker.blog.hu/api/trackback/id/tr30742069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

partymonster 2008.10.31. 11:57:04

Moni bazdmeg sosem ertettem,hogy mi a faszert vagy ezzel a Lingyerekkel, vagy miert voltal. Ennel neked sokkal tobb eszed van, es sokkal jobb pasijaid voltak mar. De ezt te is tudod, nem kell mondanom. Es akinek meg nincs jobb dolga mint az hogy a te eleteddel legyen elfoglalva, hat eleg szanalmas. A barataid tudjak ugyis milyen vagy, a tobbi ember meg csak talalgat es hiresztelesek alapjan mond velemeny, ami nem egyenes emberre vall. Szoval nyugi es irj csak tovabb, mert en elvezem. Ja es imadlak! :):)

starfuckerfun 2008.10.31. 12:02:49

wuhhhaha:) még mindig mindig bírom a karcos öniróniádat:) Bár nekem már fogalmam sincs miről is van szó....kicsit simogatja a lelkem, hogy azért bele-bele látok - ha más nem monitoron át - még ebbe a világba:)
Most ültem gép elé, első dolgom volt, hogy olvaslak:) ez már azért valami:)

Monique StarFucker 2008.10.31. 12:59:09

partymonster: Ki vagy? Jó ám sejtem és bekaphatod, de mindegy!

Kriszta: Lesz ez még izgalmasabb is! :)

***barbie*** (törölt) 2008.10.31. 19:19:03

Sajnos vannak emberek, akiknek szánalmas kis életük annyira eseménytelen, hogy mások életéből kreálnak érdekfeszítő pletykákat, vagy éppen úgy adják elő, mintha ők élték volna át, persze egy kicsit módosítva a storyt. A kedvencem ezen "remek" alkotások közül a Sins Of The Flesh-es story, amely egy remek tér-idő mix, egy kis hazugsággal fűszerezve.

Nekem kifejezetten tetszik ahogy írsz, és úgy vettem észre a commentekbők, hogy az értelmes többségnek is, akinek meg nem, az ne olvassa. De úgyis elolvassák, mert eszi őket a kíváncsiság.

Nah pusszantalak!

Jah és holnap partyyyy!
(kiwi leszek, hogy a "fura, oda nem illő személyes is lenéznek-e". LoL LoL LoL

Yuzuyu 2008.10.31. 22:11:29

hát..sztem szard le aki kavar.. engem is összehoztak már a fél wl-el és a drm-al...
de most komolyan??? mért foglalkozunk velük?:O
mi tudjuk mi az igaz..és akik ismernek azok is..
akik meg nem kapják be rohadt gecik ^,.,^ :P

Vikki Blake Dailey 2008.11.04. 11:27:24

Tökéletesen egyetértek az előttem szólokkal. Amúgy meg ahogy írsz, az nekem is mindig nagyon tetszett. Csak így tovább anya.
süti beállítások módosítása