Mivel ez az első blogom, gondoltam magyarázatot adok rá miért is terhelem ezzel majd a világhálót és annak látogatóit.
Tehát mivel sajnos mások sokkal jobban tudják mikor mi történt velem eddig és gondolom ezután is jobban fog a köz értesülni a történésekről, mint én, így hát inkább megírom, hogy mikor éppen mi a fene is van, volt és lesz velem... Persze ezzel is egy kis támadási felületet hagyva a StarFucker ellendrukkereknek. Na hajrá!

(most kezdett el éppen szakadni az eső, és Barbie-val csak nézünk ki egymás fejéből. Pontos idő 11:53)

Na akkor bele is kezdek a sűrűjébe... Mivel nemrégiben napvilágot, illetve blogvilágot látott rólam egy BLOG... (hihi) elöszőr arra gondoltam, hogy egy nagyon szép 15 oldalas válaszblogot penderítek rá, de rájöttem, hogy faszom se fog a sok LÚZER-nek magyarázkodni, hiszen mindenki mindent jobban tud...Ez van! De azért pár dolog, csak hogy azért mégiscsak tiszta legyen a kép, legalább nekem... LOL
Sosem voltam a Junkies cafkája, sőt a No Thanxé sem... Sőt utóbbi bandát mégcsak nem is ismerem... (még!)
Aztán... Én nem vagyok rühes kurva, rühes max egy kutya lehet, de én asszem nem vagyok kutya sem...sem PINCSI! Csak gondoltam ezt nem árt tudni... vagyis hát sajnos sokan a Pincsiket és az embereket összekeverik, bár nem értem...egy szemüveg nyilván sokat javítana ezen egyedek látásán...vagy
nem tudom... Esetleg egy kibaszott nagy pofán rúgás..! (?)

Aztán még... és goupie sem vagyok, voltam vagy leszek-... Bár ez asszem elég megtisztelő cím lehet némely személynek. :) Sőt külföldi klubtulajdonos és producer sem voltam soha, és nem is leszek, mivel nem vagyok külföldi... de tényleg! Bár az lennék, akkor most nem kéne itt baszakodnom ezzel a szarral amit körémpakolt pár kedves idióta Lúzer!


Szappanoperásan folytatnám, ha lehet. Egyszer volt, hol nem volt...talán igaz sem volt...Volt nekem egy szép "szerelmem" akivel boldogan éltünk, és most is boldogan élünk, csak külön egymástól...ha-ha... És természetesen ez sem tartozik senkire, mint ahogy más sem, de én most kedvességből elétek tárom, kedves idelátogatók. <3

Nos sokak szeint kettönk kapcsolata robbantot ki egyfajta industrial háborút két zenekar, illetve a végén már 4 zenekar között...Hát közlöm, ez nem így volt, mert nem hinném, hogy valakinek a magánélete befolyással bírna a zenei pályafutására...


Asszem most első körben csak ennyi... Mert nincs kedvem ezekkel tovább bajlodni, majd még írok, hiszen tudnia kell minden kedves ellenlábasomnak, hogy mi is van velem, hiszen az ő életük szánalmas és unalmas, és ezért inkább az én életembe kreálnak újabb és újabb meghökkentő ámde hamis monologokat.


Köszönöm a továbbiakban is ezt!


Pusza!


Ui.: Már nem esik az eső!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://starfucker.blog.hu/api/trackback/id/tr60740301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monique StarFucker 2008.10.30. 12:26:03

Én vagyok az első aki bejegyez erre a bejegyzésre! Ez olyan megható, egy blog születése! Ügyes vagy kedves ÉNKE!

Jessica_Michelle 2008.10.30. 12:49:46


Én azt mondom hogy azzok akik ilyeneket mondanak rólad nem szorúlnak magyarázatra.Igazából számít is a véleményük?Nem hinném:-)
puszi!

Vikki Blake Dailey 2008.10.30. 13:35:40

Na akkor itt is leírom hogy tetszik az írási stílusod, és tökéletesen igazad van. Amúgy mások véleménye? Én már rég megtanultam hogy csak FÉLTÉKENYEK. Ennyi. :))

starfuckerfun 2008.10.30. 17:16:33

na kiváncsian várom a fejleményeket :)

starfuckerfun 2008.10.30. 17:21:43

Jah és nem gondolnám, hogy féltékenységről lenne szó, csupán ezek a zenész berkek olyan szinten mikro-életben élnek, hogy mi másról beszélnének? Egyébként pedig azzal, hogy részesei vagytok ezeknek a berkeknek, bevállaltátok ezeket - és valljuk be, csupán emiatt izgalmas a ti életetek is..Tudod Móni, mostmár közel tizenX éve benne vagy...nem hiszem, hogy valóban meglepődtél ezeken a dolgokon:) amúgy meg szerintem titokban hízik is a melled - nem a konkrétumok miatt, hanem mert csupán téma vagy - és ilyen szinten.

Monique StarFucker 2008.10.30. 17:25:57

A rossz kritika is lehet építő jelegű, ez tény, és az sem zavar ha beszélnek rólam, sőt, de amikor már mindenféle kitalációkat kreálnak az életemről, amik csöppetsem tükrözik a valóságot, akkor asszem természetes hogy kiakadok, elszakad a cérna, elpattan a húr..stb...

janezzdarko 2008.10.30. 19:20:10

Valóban a sok sivár,fásult,szürke átlaghomály szokott mások életéről mesélni,mert a sajátja szánalmasan fostos,de ezt tudja ő is jól....:)
Éljél csak szépen,ahogy jólesik és igyál rendesen! :DD

purplestar 2008.10.30. 20:41:55

Nos kedves "máranevedisintelligens"Monique!
Amit LÁTNAK a saját szemeikkel,azt ugyan Te itt NE tagadd le!!:)Kissé szánalmas vagy...
A drogos kurva mindig "drogoskurva"marad!Ezzel a bizonyos bloggal meg jól kiröhögteted csak magad...
Ja és azt hiszitek ,hogy az élet csak zenészekből áll,meg zenészeknek való "pitizésből"??:D
És még NEKED van barátod??Az lenne a szerelem,mikor jársz valakivel,közben MÁSvalakit meg lexopx??Hmm jó kis párkapcsolat,irigylem az életfelfogásod komolyan!!!!:DDDDDDDDDDDDDDD

Monique StarFucker 2008.10.30. 21:14:15

Kedves Purplestar!
Te is csak egy vagy azok közül, akik sokkal jobban tudnak mindent rólam, mint...Nyilván annyira ismersz,mint a többi szánalmas aki mindenféle bugyuta pletyka alapján itél meg. De ez nem számít, ahogy a véleményed sem, mert magadat minősíted vele. Nem tudom ki a drogos kurva, nyilván ezzel a mondattal magadat akarod bemutatni, hát kösz, ez szép tőled, de: i dont care!
Thats all!

Ui: ez mindenkire vonatkozik..Nagyon szép dolog felvállalni ám a véleményt, de a személyét igencsak kevés ember merné bevallani ilyen bejegyzések után, csak nem féltek, hogy egyszer összefutunk és aztán én.... :9 a többi sípszó...sípszó...sípszó...

starfuckerfun 2008.10.30. 22:04:02

Csupán arra reflektálnék, amit nekem írtál.
Szerinted másoknak nincs jobb dolga, minthogy a te életedről spekuláljanak, holott te magad is becsapsz másokat, de egyre inkább úgy érzem legfőképp saját magadat.
Értem ezalatt például, hogy azt mondod 26 vagy, ami csak azért is érdekes, mert kb 5 éve is annyi voltál.
Mindeközben kikéred magadnak, hogy mások veled foglalkoznak, holott minden mozzanatod arra irányul, hogy ez így is maradjon.
Lényegében ez a blog arra jó, hogy ha esetleg magától elcsitulna a dolog, akkor is életben tartsd a témát.

Szerintem dőlj hátra és élvezd, amit elértél, hiszen keményen meg is dolgoztál érte.

Monique StarFucker 2008.10.30. 22:10:53

Nyilván nem ismersz, ezért mondasz ilyet... Ha 5 éve is 26 voltam akkor most mennyi vagyok..A végén kiderül, hogy 40 is rég elmúltam, ez nevetséges.
Nem szokásom becsapni másokat, sokan ezért nem bírnak, mert túl szabadszájú vagyok ez van. :)

Vikki Blake Dailey 2008.10.30. 22:48:42

Azért védelemre kelek! Monique 27 éves lesz most novemberben mivel 81-es. 5 éve pedig 22 volt.

starfuckerfun 2008.10.30. 22:56:23

LOL
Akkor áruld el drága Imola, hogy akkor hogyan is van ez.
Nem lehet az ember évekig 26 éves.
( Bár halkan megjegyzem Junkies körökben minden előfordulhat, hiszen ismerjük Zsuzsikát, aki még hamis diákot is csináltatott akkoriban )
No mindegy...érdekes.

Monique StarFucker 2008.10.30. 23:03:02

Köszee Vikki, végre egy értelmes ember! Köszee!

Kedves starfuckerfun! Junkies körökben valóban sok minden előfordult régen, de én 5 éve akkor sem voltam 26..ez tény! Vagy lehet én tudom rosszul és te tudod jól..és itt ismét az van, hogy már megint mindent jobban tud rólam egy nevet fel nem vállaló valaki... LOL

starfuckerfun 2008.10.30. 23:06:01

Rendben, én kérek elnézést, akkor nem most, hanem akkoriban hazudtál.
Vicces, hogy most derül ki, csupán két év van köztünk.
Így vagy úgy, tudjuk mindketten, hogy talán nem neked kellene a hazugságokról prédikálni.

Aki neked fontos, az úgyis tudja biztosan a verziódat, így őket nem kell meggyőznöd semmiről.

Aki meg azt hiszi, hogy ismer téged mondjuk tizen éve - köztük én is - azoknak próbálhatod tisztára mosni magad - felesleges.
Nem kell fejtegetnem, beszél helyetted a neved.

starfuckerfun 2008.10.30. 23:08:34

Óh mert te drága hol Monique Monster, hol Starfucker, hol Imola nagyon felvállalod magad és a neved - no meg a korod:)

Monique StarFucker 2008.10.30. 23:17:33

Én nem akarom magam tisztára mosni, tök fölösleges, de ha 10 éve ismersz, ahogy állítod, akkor igazán bemutatkozhatnál... nemde?

starfuckerfun 2008.10.30. 23:26:02

Örülök a találkozásnak Imola, Kriszta vagyok:)

Monique StarFucker 2008.10.30. 23:49:40

Szia Kriszta!
Így azért mégiscsak jobb. Épp tegnap este néztem vissza egy 2002es Sörkertben készült videot, amin te is rajta vagy! Igazán érdekfeszitő volt...és mulatságos... :)

starfuckerfun 2008.10.30. 23:56:20

ehh, gondolom:) Nem mondom, hogy kitörölném azokat az időket, de mindenesetre tanulságnak megmaradt:P
Kiváncsi lennék egyébként arra a videóra, most komolyan:) pffff....

Monique StarFucker 2008.10.31. 00:08:35

Hát ha érdekel, akkor majd átmásolom neked, egy örök emlék ahogy a Mekinél söröztünk Sörkert után...és tényleg vicces volt. :) Így visszanézve, hát azok voltak a szép idők. :P

starfuckerfun 2008.10.31. 00:33:57

jujj, emlékszeeeeeem:) de durvaaa!!
No holnapra keresek vmi helyet, ahová feltöthetnéd - ha tudod (jelszavas megoldást igényel, ahogy emlkékszem:PPPPPP)
Majd írok, ha találtam és persze, ha visszajelzel, hogy meg van-e neked digitális formában...azért mégiscsak 6 éve volt:)

Monique StarFucker 2008.10.31. 11:17:52

Még nincs meg digitális formában sajnos, de a hétvégén megoldóm, de nem tudom, hogy 2 órás felvételt fel tudnék tölteni vajon valahova... de megoldjuk. :)

partymonster 2008.10.31. 11:53:34

Szep kezdes, varom a folytatast. En nyomon kovetem az biztos, mert nagyon jol irsz. En melletted allok, tudod!

elly 2008.11.01. 17:37:31

cia monique
igazábol ezek a félreértések nem véletlenül vannak h vki pl már 30nak hisz vkimeg csak 22-nek meg pl élöpélda aki meg már 5 éve ugy tudja 26 vagy)))
jo h van ez a blog mert igy legalább a te mesédet is elolvashatjuk amit mondjuk látunk egy koncerten csak persze backstagebe ugye nem látunk be:P:P
aztán gondolkozhatunk h kinek higgyünk))én már senkinek se semmivel kapcsolatban
jo blog irást))
kisses
elly

purplestar 2008.11.01. 19:29:16

30??Jó ha kinézel angyalom 40nek!!Nézz már rá a kivénedt fejedre!!........Jesus...
süti beállítások módosítása