Tegnap éjjel kedves Weddel ellátogattunk a Kék Yuk nevű szórakozóhelyre.

Első képen látható milyen csodásan festettem az éjszakai mulatozásban!

Na de nem vágok rögtön a lecsó közepébe, szóval az egész úgy kezdődött, hogy...:


Délután volt, sütött a nap, mert a hold éppen máshol volt. A délutáni órák elröppentek hamar, és kora este még mindig nem volt biztos, hogy mi is lesz az esti program. Mert hát úgy volt, hogy meglátogatom egyik ismerősömet, de ő eltűnt, mint szürke szamár a ködben.

Lehet aggodnom kéne érte, de hát csak nem rabolták el... Ha mégis majd nem tudom, jön Kojak és fényt derít az eseményekre.

Nos mivel ez a program meghíúsult így gondoltam édeses zsongó fejecskémben, hogy Wed-et át kéne csábítanom hatalmas palotámba egy kis éjszakai tivornyára. Csak úgy a magunk módján. De szegény fáradt volt, mert meg kellett küzdenie egy bicikli-szörnnyel. Hála az égnek Ő nyert! Aztán mondta nekem, hogy menjünk le a Kék Yukba, úgyis ez volt az eredeti és igaz tervünk. De hát én nem éppen voltam abban a kedvben, hogy menjek. De nem tartott sokáig, kb 10 perc alatt eldöntöttem, hogy menjünk le... Mit üljünk itthon, nem vagyunk mi remeték... LoL

Aztán jól lementünk a Kék Yukba, ahol egy ismerősünk lépett fel a zenekarával, név szerint: THE ROOM OF THE MAD ROBOTS!

Bevallom hősiesen, hogy nem sok jót vártam a produkciótól, de kellemeset csalódtam, mert remek volt a koncert. Odabaszott rendesen. Ajánlom mindenkinek, hogy keressen rájuk a neten. :)

Aztán hajnalodott, 2 felé járt már az óra állása és mi taxiba ültünk és hazajöttünk szerény hajlékomba.  Aztán sokat trécseltünk, én néha megkattantam... :) Csináltunk pár remek képet is. Hát hiába,

még mindig jó vagyok! HiHiHi! És most így hajnali 6 elött pár perccel itt ülünk és írom serényen a blogom. És megint rá kell jönnöm, hogy kihagytam a szaftos részeket. Így nem fog belém kötni senki sem. :( Na jó, azért nem érint ez ennyire kényesen! LoL


Most bucsút veszek egy időre, talán visszatérek jövőre... Ha-ha! na jó, addig nem kell várni, hamar itt leszek megint... Igérem!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://starfucker.blog.hu/api/trackback/id/tr451099788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása