Hát ez egy történet arról, hogyan kell elhitetni mindenkivel, hogy elutaztunk, közben meg mégsem.

Elsőként kell egy úticél, lehetőleg az éppen aktuális "sztár" hazája. Mert így azt lehet mondani,hogy hozzá mentünk ki, pedig nem is ismerjük. :) Aztán tünjünk el pár napra, hogy tényleg úgy tünjön elutaztunk, majd meséljünk jó szaftos történeteket, hogy milyen drága..mondjuk a hot-dog és a fanta...stb.

Persze itt csak akkor van bukta, ha az éppen aktuális "sztár" akihez állítólag kimentünk látogatóba pont abban az időben nincs is az országban. hi-hi

 

Ennek függvényében én most elutazom... mondjuk Üzbegisztábna, és erről gyorsan mesélek is nektek!

Tehát megérkeztem hajóval, és a parton már ott vártak a barátok, akik persze ott sem voltak, csak azt képzeltem. Majd a kikötöben éhes lettem és vettem egy vagy inkább két hot-dogot és hozzá fantát, ami nagyon drága volt, így a többi nap éheztem és fáztam. :)

Aztán hazajöttem és most itt vagyok és mesélek nektek. :)


Na mára ennyi! Holnap Cseh-szlovákiába megyek! Pá puszi!

A bejegyzés trackback címe:

https://starfucker.blog.hu/api/trackback/id/tr91753909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

***barbie*** (törölt) 2008.11.06. 16:36:01

nah igen. most erről eszembe jutott az ominózus sexydeath, ahol ott sem voltunk, főleg nem backstage-ban.xD

Monique StarFucker 2008.11.06. 16:47:07

Mi soha sehol nem vagyunk ott ám... De Cseh-be azért jössz velem holnap barbie, ugye?

***barbie*** (törölt) 2008.11.06. 16:48:13

pezse, alap. és ki ott az új star? mert moi csak stárok után rohangálunk ugye...xD

Monique StarFucker 2008.11.06. 16:49:29

Hát Cseh-ben...még nem tudom, de majd kitalálunk valami jó kis hazugságot, ebben én úgyis verhetetlen vagyok! TUDOD!

***barbie*** (törölt) 2008.11.06. 16:51:07

persze, te hazudsz a legjobban.:D még a "kis" álmodozó lánykáknál is...akik stárok után utazgatnak, akik nem is vannak otthon...xDDDDDD

***barbie*** (törölt) 2008.11.06. 16:57:49

az előbb rájöttem valamire: mi "pár ribancok" már tényleg csak 1 pár ribanc vagyunk és nem 3...xD

byblos (törölt) 2008.11.06. 20:19:14

Tisztelt Blogoló!
Soha életemben nem olvastam még blogot, pláne nem kommenteltem sehol és teljesen véletlenül találtam meg a te „irományodat”. Ez viszont olyan szinten kiverte nálam a biztosítékot, hogy muszáj rá reflektálnom.
Arra már elég hamar rájöttem, hogy nem az írással keresed a kenyeredet, aztán ahogyan folytattam az olvasást, az is világos lett, hogy még csak nem is a társadalom értelmiséginek aposztrofált rétegét képviseled. Komolyan úgy gondolod, hogy bárkit is érdekel, ha „vacsizol”, fürcsizel” vagy hogy melyik buszon utazol? Vagy egy blognak erről kell szólnia? Mert akkor értem, miért nem olvastam eddig soha…
Javasolnám, hogy a kis szövegeket először gépeld be Word-be és semmiképpen ne felejtsd el bekapcsolnia helyesírás ellenőrzőt. Valamint rendelj az e-bay-en egy olcsóbb földrajzi atlaszt, ott meg tudod nézni, hogyan kell helyesen írni „Göteburg”-ot. Ja, és néha nézz Híradót, akkor nem leszel évtizedekkel lemaradva, mert hogy Csehszlovákia (és nem Cseh-szlovákia) mint olyan, már régen nem létezik. Valamint a díjat sem pulicer-nek hívják.
A tartalomról meg ne is beszéljünk….közel 30 éves vagy, amint az kiderült és az tölti ki az életedet, hogy mocskolódsz? Csak úgy fröcsög a rosszindulat minden egyes sorból, amit leírsz. Ennyi idősen talán más, építőbb jellegű dolgokkal kellene már foglalkoznod, nem gondolod? (Ja, kérlek, ne válaszolj. Költői kérdés volt.) Neked nincsenek szüleid, akik megneveltek volna?
Meg azt sem értem, hogy aki nem groupi (r-rel), de saját bevallása szerint nem beszél angolul sem, miért forgolódik mindenféle (igaz, általam nem ismert) rockzenészek körül. Akkor mégis mit csinálsz velük? Mert ezek szerint nem beszélgetsz…Mindegy, ez nem is az én dolgom, csak azt sajnálom, hogy a neten bármelyik gyerek hozzáfér a blogodhoz. Isten mentsen meg bárkit attól, hogy téged tekintsen követendő példának.
Szóval arra szeretnék kilyukadni, hogy jó lenne, ha csak az osztaná meg a gondolatait és életének fejezeteit a nagy nyilvánossággal, akinek tényleg vannak építő jellegű gondolatai vagy cselekedetei. Semmi szükség arra, hogy olyan rontsa a közízlést és a gyerekek lelkét, aki egy mondatot sem tud leírni helyesírási hiba nélkül, annyi agya van, mint Fekete Pákónak és a személyisége határozott hasonlóságokat mutat Kiszel Tündéével. Nem gondolom, hogy tömegeket érdekelne a szánalmasan sivár életed.
Szánalmas vagy, ostoba és mérhetetlenül gonosz.
Most pedig nyugodtan támadhatsz a rajongótáboroddal együtt, egy életre elvetted a kedvemet attól, hogy újra erre az oldalra tévedjek. Leéltem közel 40 évet anélkül, hogy közelebbi ismeretsége kerültem volna a hozzád hasonlókkal és ezen a jövőben sem kívánok változtatni.

justaguy 2008.11.07. 01:08:47

Valakiből csak úgy fröcsög a féltékenység, amint látom :D Ha meg úgyis kamu(állításod szerint), minek is foglalkozol vele? Nem áll össze nekem ez a kép. Nevetséges, hogy ilyen szarságokkal tömöd tele a blogodat, már csak azért is, mert én az említett MÁSIK oldalt is ismerem, akiről fröccsensz...veled ellentétben, aki csak félinformációkra és a saját fantáziájára alapoz(bizony, bizony, bármennyire is szomorú beismerni...) Miután elolvastam a blogodat(a te verziódnak is esélyt adva) végképp világossá vált, hogy hol is lakozik az igazság. Hát nem nálad sajnos :) Feleslegesen erőlködsz. Ezzel nem érsz el semmit. Egyáltalán mi célod van ezzel? Igazán lehetne benned annyi, hogy felnőtt módjára viselkedsz és úgy is kezeled a helyzetet, még akkor is, ha más esetleg nem is tudja. De mivel erre szemmel láthatólag képtelen vagy, így ezzel csak még mélyebbre süllyedsz. De végülis a te magánügyed. Ami engem sosem érintett meg túlzottan.

Szívélyes üdvözlettel:

K.

starfuckerfun 2008.11.07. 09:58:44

Nah, hát szaftos commentek súlyos igazságokkal. Bár megjegyezném, ezekben a körökben a kor nem számít. Lehet valaki akárhány éves, amig másból nem áll az élete, mint a mulatozásból és az erre való kiadási költségek megszerzéséből.
Amig az össz örömöt az jelenti, hogy egy általuk fontosnak tartott ember (sztár) mellett fontosnak érezhetik magukat, addig ez nem is fog változni.
Az élteti őket, hogy a 15-16 éves cafkák féltékenyek és felnéznek rájuk - addig ez a blog sem jelent mást, csupán önpolírozást.
Akkor törik meg mindez pár percre, amikor kivételesen egyedül vannak és mélyen a lelkükre néznek, és rájönnek, hogy milyen baszottul üres is az életük. Ilyenkor születnek ezek a blog bejegyzések, amikor nincs kivel erről beszélni és gondolkodni kéne.
Ez az egész lefordítható magukra a 'sztárokra' is.
így aztán ez megy a végtelenségig, egymást éltetik, én meg jót röhögök itthon a paplan alatt.
Ha mindezt komolyan lehetne venni, akkor jelnleg nem a gazdasági válság szele bizonyulna a legnagyobb bajnak manapság.

purplestar 2008.11.07. 13:36:31

Milyen jól megírtad byblos!!Gratulációm és 100%-osan egyetértek!!:)Starfucker élete egy szánalmas nagy nulla!A "barátai"meg szintén nevetségesek!!
Barbikám Te is "örülhetsz",hogy megtaláltad a HOZZÁD VALÓT,gratulálok!!Tudod lehet,hogy régi a mondás,de igaz:"Madarat tolláról..,embert barátjáról..!"
És ez teljesen igaz!!Grat nektek!!

purplestar 2008.11.07. 13:38:10

Jajj és hát hová tűntek a "tapnyaló"barátok hírtelen??Akik eddig nyálat fröccsentettek az irományaidra!!...:D Érdekes...

*A* 2008.11.07. 14:49:44

Byblos nagyon jól látod a dolgokat,végre egy normális ember,köszönöm!...barbi meg legyen nagyon büszke magára,hogy ilyen 'jó barátnőre' talált mónikában:) kicsit gáz csak;) szerintem is mindenki irigy rá/tok...nem kéne azthinni hogy mindeki azzal van elfoglalva hogy mikor kajálsz meg mikor veszel levegőt...iskolába kené járni talán..még nincs késő,inkább most mint soha:) és ezt nem bántásból,komolyan gondolom...mert így 5 év múlva is otthon fogsz lakni és álmodozni...ja bocsika,te a küldöldi barátaidhoz mész majd:) mióta is mondod ezt? elhisszük ám:)nem gáz h mindig sokkal fiatalabb csajokkal barátkozol?jó,persze nekik lehet még hazudozni ez ilyen szempontból jó,igazad van...csak rájöhetnél már hogy ők is 1,max 2 évig bírják ki melletted aztán eltűnnek...de komolyan kérdezem,mire jó ez a blog???mert kb olyat írsz le amire 1,senki se kiváncsi,2 meg leírod h ehhez meg ahhoz senkinek semmi köze és 2 sorral lejjebb meg leírod jó részletesen...most akkor mi??:s köszi.

Monique StarFucker 2008.11.07. 15:14:59

Ezekre a "kommentekre" holnapi blogomba válaszolok, mert most nincs kedvem... :D

violett 2008.11.07. 16:38:20

most komolyan...nevestseges:D Kedves Moni,meg is mi a celod az eletben??Halalkomolyan!?Borzasztoan szanalmas hogy ekkora nagy embernek erzed magad es semmit se ertel meg el!!!annyit h megbasztak csomoan.azt meg sokan megtudjak csinalni szoval nem tudom mire vered a melled.a sok erdekbarat,erre buszke vagy talan?szerinted miert all le veled barki is??talan mert kurva jofej vagy?nemhinnem...gondolkozz mar el ezen.ideje lenne...penzzel es droggal nem ersz el semmit csak millio erdekbaratot szerzel akik a hatad mogott lekopnek kb...tudod te is.aztan erre vagy buszke h leallnak veled 'bizonyos emberek'..csak epp nem azert mert hu de nagy arc vagy.ne legyel mar ekkora 'star'.

partymonster 2008.11.07. 17:03:08

sziasztok! szia moni... latom mar megint megkapod a sok ellensegeskedo beirast. csak az a baj,hogy valoszinuleg ezek az emberek nem vagjak a szitut. en meg emlekszem erre a cseh-szlovakias beszolasra felvidek turnerol, az egesz disco express ezzel poenkodott, de reg is volt az mar. ez a kamu utazas meg tenyleg vicces, en is ismerek ilyen embert,aki volt valahol, aztan kiderult, hogy megsem. vicces, de erre te is emlekszel :)
azzal meg ne foglalkozz,hogy mit gondolnak rolad masok, en nagyon szeretlek es ez a lenyeg. nemsokara talalkozunk, igerem. es azt sem ertem,hogy miert ne irhatnal arrol amirol csak akarsz, ez a te blogod ..fuck! na legy rossz, aztan irj tovabb, en szeretem, mert vicces.

kisses for my mother fuckin' monster...with love! :D

janezzdarko 2008.11.07. 17:14:55

Nahát milyen rosszindulatú reakciók írodnak,túl komolyan veszitek az életet,legyetek már lazák......Vagy olvassatok engem is: darkonaplo.blogspot.com/
Moncsi jól nyomod,megvezetésből jeles! :D
Bekapták a horgodat :))

rockfun 2008.11.07. 19:09:16

hát érdekes dolgok vannak itt...hideg-meleg egyaránt....

rockfun 2008.11.07. 19:13:23

Amúgy meg azt gondolom, hogy ebből az időszakból ki kell nőni.Lehet szeretni ezt a fajta zenét, és ezeket az embereket, de 10 éve csorgó nyállal állni ugyanazon a koncerten....számomra ez elég szánalmas...
Ki kéne keveredned ebből a társaságból, és új életet kezdeni, hiszen már lassan 30 éves vagy.
Nem vágysz ezeknél a dolgoknál kicsit többre?Kétlem.
Szerintem ha akarnád, akkor sikerülne.És találnál magadnak egy pasit, aki szeret, és nem kellene ácsingóznod a zenész fickók után.Tök felesleges.

rockfun 2008.11.07. 19:15:06

ja és ezt abszolult jó indulatból írtam, semmi cinizmus nem volt a soraimban, még mielőtt ezt gondolnád.

violett 2008.11.07. 19:41:59

sajnos nincs jobb dolga mint 10 eve ugyanoda lejarni es ugyanugy csak ottlenni es varni a csodara..de nemtduom mit akar,lassan mar senki se foglalkozik vele.

Monique StarFucker 2008.11.08. 13:46:36

rockfun-> Azért járok 10 éve ugyanoda mert ott érzem jól magam, de igazából ez sem teljesen igaz. Mert sok helyre járok, sok koncertre, és nem ácsingozom senki8 után, a zene miatt járok le, és aki mást hisz az bekaphatja..(itt nem rág célzok)

rockfun 2008.11.08. 14:12:53

Móni-Nem is az a baj, hogy lejársz a koncertekre.Én is lejárok, hiszen ez az a fajta zene amiért élek-halok már jó néhány éve.
Csak azt gondolom, hogy ez a sztár imádás teljesen gyermeteg dolog, szóval egy ideig még oké, de aztán rá kéne jönni hogy úgysem lesz belőle semmi...hiszen csak használnak...
Persze ahogy ezt írod, "nem ácsingózol senki után" ha ez valóban így van, akkor ne foglalkozz senkivel.Érezd jól magad a koncerteken, aztán gondoljon mindenki amit akar.

Monique StarFucker 2008.11.08. 14:15:30

Nem is foglalkozok senkivel... mindenki hioggyen csak amit akar, én úgyis tudom mi az igazság és ez bőven elég...
És nálam már nagyon rég nincs sztárimádat... Blah! :)

rockfun 2008.11.08. 14:29:25

Ennek örülök:)
Az igazságot mindig csak az tudja akivel megtörténnek az események.Ezzel még sokan vannak így, köztük én is, csak már nem ezt tölti ki rég az életem, és nem mesélem senkinek.
A te életed, a te élményeid, azzal osztod meg akivel jól esik.:)

Monique StarFucker 2008.11.08. 14:39:09

Így van! :)
Amúgy mi ismerjük egymást???

rockfun 2008.11.08. 15:00:00

Szerintem nem fontos:)
Egyenlőre maradok inkognitóban ha nem baj:)

Monique StarFucker 2008.11.08. 15:02:40

Nem baj, de mivel az én blogom és email kell a regeléshez, amit én látok. Így már tudom ki vagy :D

rockfun 2008.11.08. 15:07:40

akkor tévedsz:)a párom e-mailjét használom, de akkor így is egyértelmű:)

rockfun 2008.11.08. 15:10:38

Szerintem nem fontos:)
Egyenlőre maradok inkognitóban ha nem baj:)

rockfun 2008.11.08. 15:12:10

egyáltalán melyik e_mail címmel regisztráltam?:D

rockfun 2008.11.08. 15:15:44

akkor nem volt nehéz kitalálni:)
amúgy meg sok közös élményünk is volt ha már itt tartunk, és az valóban nem kamu.

Monique StarFucker 2008.11.08. 15:21:19

Hát igen, volt egy jó pár..:)

*A* 2008.11.08. 18:48:28

hát nagyon kiváncsi vagyok mit fogtok ma alakítani a szánalmas kis barátnőiddel a koncerten;)

***barbie*** (törölt) 2008.11.09. 23:30:43

Nah látjátok pont az a baj, hogy annyit tudtok rólam , hogy a Mónival láttok, és azt hiszitek, hogy máris ismertek.(Persze ez koránt sincs így.) Ez nagyon intelligens felfogásra vall. :)

Szerintem Móni értékes ember. Azzal sincs semmi baj, hogy szeret bulizni és zenész körökben mozog. Ha valakinek ez nem tetszik, ne éljen így. Akinek pedig a bloggal van gondja, az ne olvassa. Ilyen egyszerű.:) De persze azért is olvassátok és szorgosan kommentelgettek. Vajon miért? Erre Ti is tudjátok a választ, csak még magatoknak sem akarjátok bevallani...

Nagyon vicces nézni, hogy milyen komolyan veszitek ezt a blogot és mérgelődtök rajta. Azt hiszitek, hogy Móni milyen kis butuska, pedig pont az ellentettje. Csupán poénból írja ezt a blogot és vezet titeket az orrotoknál fogva. Ti pedig véresen komolyan veszitek. :)

Csak ennyit akartam hozzáfűzni.
Innentől kezdve nem foglalkozom egyetlen-egy utálattal teli, megalapozatlan pletykával sem. :)

Liaaa 2008.11.10. 17:53:53

Nem puncsolni akarok...deh ez már tééényleg túlzás amit egyesek megengednek maguknak...kedwes beszólogatós (alja)népség: őszinte részwétem hogy ilyen xar életbe születtetek;)chak ezek a semmitmondó kommentárok pont nem fogják meghatni a Mónit.Elolwassa...talán wálaszol is rá de többet ne wárjatok tőle...cerintem üljetek le magatoknak,és teletabizzatok,ott még talán megállnátok a helyeteket;) mki maradjon a saját szintjén ctem;)
még fel se wállaljátok magatokat ccch...retkek:) Csak nem féltek ?:\ Diiikaz :D na mindegy,menjetek szólni anyátoknak,hogy csináljának meg mégegyszer,hátha wmit másodjára össze is hoznak;)
ennyit akartam. csáci...

starfuckerfun 2008.11.12. 11:07:56

Jól meg lettünk vezetve.
Szégyeljük el magunkat és forduljunk fel kínunkban.

m.m. 2008.11.17. 14:18:58

tehát így éled az életed. :)
süti beállítások módosítása