Ez a napom, hát..pf...elég semmilyen volt. Este meloztam, hajnalban értem haza. És kb majdnem ruhábvan,k cipőben és kabátban aludtam el. :D Délig sikerült aludnom, ami nem túl sok alvást jelentett, csupán 6 órát. Teletömtem a pocimat és visszamásztam a takaró alá és 4ig ki sem kelltem. Nem mintha felüdültem volna a plusz alvától, sőt inkább mégfáradtabb vagyok. Mindgey! vacsiztam, fürcsiztem és most itt ülök. Lassan indulok megint melóba. Csak az tart életben , hogy szombaton buli és találkozhatok egy-két kedves ismerősömmel akit már jó rég láttam sajnos.

Tudom, ez kicsit uncsi most, ezért kaptok egy viccet:


Nyomozókutya
Egy szőke nő hazaér a munkából, és megdöbbenve látja, hogy kirabolták a lakását. Azonnal hívja a rendőrséget. Nemsokára meg is áll a ház előtt egy rendőrautó. Kiszáll belőle egy rendőr napszemüvegben, pórázon vezetve egy nyomozókutyát. A szőke nő áll a kapuban, s a fejét fogva zokogni kezd.
- Kiraboltak, mindenemet elvitték, kihívom a rendőrséget, és erre tessék egy vakot küldenek!

 

 

Na szóval mára ennyi, igérem, hogy holnap talán jobb elsz! LOL

 

Jaj, nem LOL.... :X

A bejegyzés trackback címe:

https://starfucker.blog.hu/api/trackback/id/tr48749686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása